متن آهنگ هاي آلبوم سكوت
 
**For All**

Intro

دکلمه :

سکوت سرشار از سخنان نا گفته است  از حرکات نا کرده ،  اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده  

ورس 1 :

فردای من خیلی وقته که گذشته ازش / آب شدو ریخت روی گونه های من

مثله دونه های برف / مهم نیست که چی میشه بعدش / این مهمه که هنوز زنده ام

من همونم که بعد مرگش / همه میگن که هنوز زندست

من اشکامو به تو دادم / دیدم چشمت همه تو خوابن

قبر ساخنم از اتاقم / نفسم حبس شد / بدنم سرد شد/ ولی روحمو گرم نگه داشتم رو اجاقم

من همیشه بازنده بودم روی کاغذ / ولی همیشه جلو رفتم توی راهم

این دنیا با من بد بود / تاسم عددش کم بود / هنوز نباختم این غمارو نه  نه

کروس :

آآ جرم بعده جرم ، جنگ پشت جنگ / مرگ بعده زندگی ، زندگی بعده مرگ

من زنده موندم چون خبر خوب / واسه ی دشمنم مردن من بود

ورس 2 :

نه نرو وایسا ؛ از چی باید حرف زد / با چی میشه فهمید فرقِ خوبو از بد

من یادم نرفته اونجایی رو که بودم / ولی باید فراموش کنم جایی رو که هستم

یه کوه عقده ، تو این قفس مرده ، که زندگیم جرمه / بعده به شب تاریک نوبته صبحه (2)

کروس :

جرم بعده جرم ، جنگ پشت جنگ / مرگ بعده زندگی ، زندگی بعده مرگ

من زنده موندم چون خبر خوب / واسه ی دشمنم مردن من بود (2)

 

 

تكست آهنگ " جالبه "

ورس 1 :
هنوز تو ضبط ماشینم هایده میخونه//یه چیزایی هست که فقط آیینه میدونه
اون قضیه فرق کرده یکم با قبلا آ//حرفامو دیگه نمیگم با کفترا
جنگ تا بهشت راه سختیه ولی میریم//مشکلا خیلی وقت که قدیمی نی

دیدیم، ما خیلی چیزایه جالبو بد// البته عادی شده، این چیزا پُره دوره من
یه دیوار ،یه دیوار شده فکرت//فکرت بهش بگه که اینبار میگه بهت

که حرفی واسه گفتن، من دارم تا وقتی که زندم،حتی وقتی مُردم
تو خالی بندی مثلِ سگ منم گوشامو بستم// دروغ ماله تو اِ بشنو حقیقت و از من
پس میخونم چون صدام رفتنی نیست//هرچند دیگه روی بوم خونه کفتری نیست
هر بار،تویه دلم یه چیزی میگه//پس تا وقتی که بگم تو میری تو حس
فردای تو، تو دستای منه//ولی منو نمیفهمی تو پس واسه من؛

 

کروس :
خیلی جالبه ؛ تو این سالا هیچی نبودم ولی الان همه چی هستم
جالبه ؛ چشمایه من بازه هنوز ولی چِشتو بستس
جالبه ؛تو این سالا هیچی نبودم ولی الان کاملا برعکس
جالبه ، میدونی خیلی واسم جالبه ، که هنوز زندم

 

ورس2 :
دیگه / زندگیم به گند کشیده شده وو دیگه ماه / شبو روشن نمیکنه وو کینه ها

 منو خوشم نمیکنه وو /  کسی واسه تو شر نمیکنه
تو آشغالو ساعت 9 دم در دیدی ولی من تویِ زندگیم / دیگه کاره شما نیست کار ماست که از هر چیز جالبی شعر بگیم
پس رفیق خوب گوش کن بهقصاص

 راه برو بی صحبت چشاتو ریز کن بعد / چون نیست فرصت ، دلتو پیر شد دیگه رفت  /دیگه مُرد اینجوری کل زندگیِ ما پیچ خورد
خب تو خوشحال  / من ناراحتم ولی خب دیگه تو خوش باش  /

واسه من جالبه سفت شده بجز رو پاهام / هرچی دشمنه شده خوب با ما
امسال ، خیلی خوبه / نبوده دور از احساس ، ولی انگار منتظری واستی روی قبر /  من ولی بهرام زندس توی شرق شهر

 

کروس2:
خیلی جالبه تو این سالا هیچی نبودم ولی الان همه چی هستم
جالبه چشمایه من بازه هنوز ولی چِشتو بستس
جالبه تو این سالا هیچی نبودم ولی الان کاملا برعکس
جالبه میدونی خیلی واسم جالبه که هنوز زندم

ورس3 :
جالبه نه ؟خیلی جالبه مجنون عملیه و لیلی حامله  / آره بخند،آره خنده هم داره گذران وقت بدون خنده محاله
توقعی ندارم که همه با من بمونن / منتظرن بمیرمو واسم آهنگ بخونن
تا که بمیرمو یکم راحت بمونن/  تاکه بمیرمو خودشونو آدم بدونن
صدام میاد،از تو گلویه کوچه ها/ از گوشه ها / بذار بلرزونمت با سوژه هام/

 دعا میکنی که همه چی هم جور شه تا / یه کسی هم بیادوباری برداره از دوشه ما
اینا همه بازیه؟نه// این دس نوشته های یه جوونه که از همه عاصیه
پس من شبارو تا صب بیدارم / چون که هر شب واسه من شب خاصیه
رپ فارس چیزیه که من میخونمو / رپ ، اون چیزیه که من میدونمو / فارس ف اون چیزیه که من میمونمو / جاده ام خالیه فقط من میرونمو خیلی جالبه

 

کروس:
خیلی جالبه تو این سالا هیچی نبودم ولی الان همه چی هستم
جالبه چشمایه من بازه هنوز ولی چِشتو بستس
جالبه تو این سالا هیچی نبودم ولی الان کاملا برعکس
جالبه میدونی خیلی واسم جالبه که هنوز زندم (2)

تكست آهنگ " حرفاي من "

ورس 1 »

من به‌دنیا اومدم تا که بگم این‌جا خیلی چیزارو خیلی رُک / کار دیگه‌ای ندارم تو این دنیا زندگیمم شده خیلی جُک

عقده‌ها تو دلم خیلی شد، پس یه دلِ تو سینه خیلی پُر / نوه نتیجه‌و بچه ندارم که شب عید بدم عیدیشُ

منم مثِ توء زندگیم / یه توهم عین فیلم / چیزی که می‌شنوی کُل منه و چیزی دیگه نیست غیر این

حرفمُ نداری درکشو، پس از هرجایی بهم حمله شد / مسأله توی مخ منه، فقط من بلدم راهِ حلّشُ

اینُ بفهم این‌بار، از همه‌چیم زدم واسه این‌کار / زندگیمُ می‌سازم، اون‌جوری که می‌خوام

ولی هربار، یه روح جدیدِ تو دلِ تک‌تکِ حرفام / امّا حس می‌کنم که پیر شدم بعد بیست‌و چند سال / پس

کروس »

حرفای منه این‌بار، که مثِ تیر می‌ره تو گیج‌گات / مشکلی نیست، ولی سعی نکن بفهمی چیه تو فکر من

اینُ بفهم این‌بار، از همه‌چیم زدم واسه این‌کار/ مشکلی نیست، ولی سعی نکن بفهمی چیه تو فکر من /

ورس 2 »

شبا یه چیزایی می‌بینم که خراب می‌کنه روزمُ / روزا یه چیزایی می‌بینم که خراب می‌کنه روحمُ
اینم شده کار هر روزمُ، به‌خودم می‌گم که یه کوهمُ / این‌چیزا که می‌بینم اثری نداره روم، حتی سره سوزنُ
ولی حقیقت دقیقاً چیز دیگه‌ست / منم از درشت تا ریزُ می‌گم
تا حرص بخوری و پاشی روی پات، آه اگه پاشی روی پات / اگه مثِ ما تو باشی روی آسفالت
تو هم می‌بینی که هست / اگه جای من باشی، پا می‌شی میکروفونتُ می‌گیری به‌دست
می‌خونی از هرچی که نیست / می‌خونی از هرچی که هست

ولی بدون چیزایی که از تو خیلی دوره نزدیکِ من / همه می‌گن تقصیر منه
ولی این تقدیر منه توی ذهنم / نمی‌دونی که چی می‌گذره توی فکر من

کروس » (2)

حرفای منه این‌بار، که مثِ تیر می‌ره تو گیج‌گات / مشکلی نیست، ولی سعی نکن بفهمی چیه تو فکر من

اینُ بفهم این‌بار، از همه‌چیم زدم واسه این‌کار /
مشکلی نیست، ولی سعی نکن بفهمی چیه تو فکر من

تكست آهنگ" از من بپرس "

قصه‌ی عجیب‌و غریب منو از من بپرس / مرگ با ضریب صدُ از من بپرس

داری شبای خیلی خوبی توی زندگیت / رنگ شبای بَدُ از من بپرس

اتفاقات عجیبُ‌ از من بپرس / خنده با طعم جدیدُ از من بپرس

درد منو تو فقط گرسنگی نی / حسّ یه درد شدیدُ از من بپرس

اشکات خرج لحظات تنهایی‌هاته / هرکسی به‌قدر خودش تنهایی داره
بهرام بیش‌تر از خودش تنها شد، آره / طعم خوب تنهایی‌رو از من بپرس
گرمی تو از گرمی نور خورشید / کلی کتابُ ورق داری تو کوله پشتیت


کلی گل خوشگل تو باغچه‌ی خونت / رنگ گلای قالی‌رو از من بپرس



دلم پاکِ مثل حس تو دل یه خط شعر / دقیقاً مثل پاکی دل یه بچه
هرکاری می‌کنم که عقده‌هام کم شه / تلاشای بی‌اثرُ از من بپرس
زندگی روی باورُ از من بپرس / سوتِ غلط داورُ از من بپرس
می‌دونم، که خیلی وقتِ اشک نریختی / ولی رنگ اشکای مادرُ از من بپرس
درد یه زخم عمیقُ از من بپرس / جنس آدم کثیفُ از من بپرس
درد حضرت مسیحُ معماهای عجیبُ فرق جدیدُ قدیمُ از من بپرس
گلایی که می‌شه چیدُ از من بپرس / حُرمت ریش سفیدُ از من بپرس
می‌دونم، که چشم تو هم خیلی چیزا دیده ولی چیزی که نمی‌شه دیدُ از من بپرس

تكست آهنگ  " منو ببخش "

ورس 1 :

از اول تا آخرش،یه سه چهار دقیقه اس//گوش بده ،هرچند سخته باورش
هرچند سخته باورش،این چیزارو کسی نشنیده از پدریا مادرش
من میگم حالم خوبه،تو باور نکن//جز خدا کسی رو داور نکن
واسه من به هر حال فرقی نداره//ولی منو ببخش اگه تلخ حرفام
سهم منو تو از خورشید لحظه ی غروبِ//این زندگی حق نیست کُلش یه دروغِ
میگن حرفای من،تاریکو سیاهه پُر از ناامیدی،مث شعرای فروغِ
منو ببخش اگه اینو نمیدونم، که کنار حقیقت امثال شما زنده نمیمونن
اگه روزی بفهمم کسی بیشتر از من راس میگه دیگه نمی خونم
بین منو تو یه میکروفن،فاصله است //  بین منو اون یه دنیا خاطرس

منو ببخش واسه ی خاطره هام // این بین منو زندگیم یجور معامله اس

کروس :
شاید زود نداره واسمو شاید زود نرسی بهش ولی میرسی به حرفم یه روز ولی تا اون روز منو ببخش
میرسی به حرفم یه روز-منو ببخش(3
)

ورس 2:
اگه موهام امروزی نیست//اگه حرفم از رویِ دلسوزی نیست
اگه مثلِ تو شاد نیستم اْ//اگه اهل ترانه های پاپ نیستم اُ
منوببخش اگه ما اقلیتیم //اگه واسم نداری هیچ اهمیتی
منوببخش اگه تورو نمی بخشمو// اگه همش بهت میگم بگیر دستمو
منو ببخش اگه تو حرفام،هرگز نبودم اون چیزی که تو میخوای//منو ببخش اگه تو فردام هرگز نمیشم اون چیزی که تو میخوای
منو ببخش،منو ببخش بخاطر همه ی دروغایی که نگفتم// به خاطر زندگی ای که نکردم //به خاطر لحظه هایی که نَمُردم منو ببخش
مثل برگ تو مسیر باد، به هر طرف بوزه راه میری// منو ببخش اگه فریاد بزنم مسیرت غلطه داری اشتباه میری

کروس :
شاید زود نداره واسمو شاید زود نرسی بهش ولی میرسی به حرفم یه روز ولی تا اون روزـــــــــــــــ منو ببخش
میرسی به حرفم یه روز-منو ببخش

 

 

 

تكست آهنگ " در نرو "

ورس 1 :

من همونم كه لج بودن همه با هام / خواستم افتخاری باشم واسه ننه بابام

ولی نشد / بعضی وقتا زندگی اینجوری نمیشه كه تو می خوای / ولی هزینشو

 تو می دی و نتیجشو فردا می بینی وقتی دیروز رفت / ماه بالاخره تموم میشه30 روز بعد

همونی شكستت میده كه یه روزگاری تورو پیروز كرد / تو هم پیشه خودت میگه هرچی كه بود رفت

اول تولد بعد مدرسه دانشگاه زنو بچه بعد میوفتی می میری بگو به من / اینه زندگیه خوب نه ؟
اون چیزایی كه واسته ارزشن / واسه من یه جورایی فقط چرخشن

فك نكن منم مثه اونا دوره توئم / كه تو هم دوره من بچرخی و منم دوره خودم

من دوست ندارم این كسلیه بازیو / من دوست ندارم این زندگیه عادیو

خوشی از تو دل رفت و جاش غم بوده / مادرا فقط تو تخت و آشپز خونه

یا كیسه به دست همش تو تره بارن / پدرا هم از صبح تا شب سره كارن

این زندگی واسه من معنی نداره / یعنی چی ؟ رك گفتم یعنی نداره

 

کروس :

در نرو كه زندگیه ماس این ... در نرو نه نرو نرو وایسا ... نداریم هیچجوری انگیزه خاصی ... در نرو نه نرو نرو وایسا ...

در نرو كه زندگیه ماس این ... در نرو نه نرو نرو وایسا ... نداریم هیچجوری انگیزه خاصی ... در نرو نه نرو نرو وایسا ...

اینه رسم زندگی قبیله من / تا آخره دنیا هم همینه كه هست

 

ورس 2:

تو خیابون سرا پایین  دستا تو جیب یا چپ و راست آدما تویه خودشونن / مفلسا به فكره جایه خوابه امشب و پولداراتو  فكره جیب پرشونن

خونه های این شهر یه روز سقف داشت بالاش  / جنازه نمی دیدی تو سطل آشغالا

زندگی اینه باعثه صدمه تو  / نه مثه سریالای چرت شبكه دو

حس نمی كنی یه جورایی بی ریشه ای ؟ / زندگیمون شده زندگیه كلیشه ای

كناره هم وای میسیم ولی همه با هم قهریم / حس می كنی كه همه دارن حرفی

اینا شبیه عصره حجریان  / موسیقی فقط اصفهانی شجریان

به بقیه  اصلاحا" میگن فرار مغزا / میره پشته دره بسته تمام بحثات

ثانیه ها ببین مثه چی میره / می میری تا بفهمی زندگی چیه
از كسایی می خوام ببینم كه می دونم كورن / مثه كرمای خاكی میلولن تو هم

نه حركت نوعی نه فكره جالبی / هیچ فرقی نكردی مثه سابقی

حالا یه سوال دارم آدم تویی ؟ / چرا عادت داری كه همش عادت كنی ؟ 

کروس :

در نرو كه زندگیه ماس این ... در نرو نه نرو نرو وایسا ... نداریم هیچجوری انگیزه خاصی ... در نرو نه نرو نرو وایسا ...

در نرو كه زندگیه ماس این ... در نرو نه نرو نرو وایسا ... نداریم هیچجوری انگیزه خاصی ... در نرو نه نرو نرو وایسا ...

اینه رسم زندگی قبیله من /  تا آخره زندگی هم همینه كه ه


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید روز های خوبی برای شما آرزو مندیم عیسی(مدیر وبلاگ)
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 80953
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1