جهان سوم!!!!!
 
**For All**

خوش به حال مسافرکشان خط آزادی....که آزادی را بدون ترس,فریاد می کنند.!! 

====================

جهان سوم جائیست که مردم، خانه روبه آفتاب را گرانترمی خرند و بعد با هفت لایه پرده تمام پنجره ها را می پوشانند!

=====================

دیوارهای دانشگاه را بلندتر از دیوارهای زندان ساخته بودند، حق داشتند! نگهبانی از فکرها خیلی دشوارتر از نگهبانی از جرم است

==============

جهان سوم جایی است که مردم برای فرار از آن تن به درس خواندن می‌دهند

==============================

هيچ خبري را باور نكنيد،مگر اين كه صدا و سيما آن را تكذيب كند...!

=================

ما که هرکی رو دیدیم گفت خدا پدر شاه رو بیامرزه.

 فک کنم یه عده از خارج اومدن ایران انقلاب کردن بعد رفتن!!!!!

=========================

 اگر نتوان آزادی و عدالت را یک جا داشت و من مجبور باشم میان این دو یکی را انتخاب کنم آزادی را انتخاب می کنم تا بتوانم به بی عدالتی اعتراض کنم.

=============

آلبر کامو: ای کساني که ايمان آورده ايد! کاري به کار کساني که ايمان نياورده اند نداشته باشيد

=============

 امروز خم شدم

و در گوش بچه ای که مُرده به دنیا آمد آرام گفتم« چیزی را از دست ندادی....

===================

قلمی از قلمدان قاضی افتاد.

شخصی که آنجا حضور داشت گفت :

جناب قاضی کلنگ خود را بردارید.

قاضی خشمگین پاسخ داد: مردک این قلم است نه کلنگ.

تو هنوز کلنگ و قلم را از هم باز نشناسی؟

مرد گفت: هر چه هست باشد، تو خانه مرا با آن ویران کردی  

======================

در یک مهمانی دو نفر کنار هم نشسته بودند و یک کلمه هم با هم حرف نزدند. بعد از دو ساعت یکی از آنها به دیگری گفت : پیشنهاد می کنم حالا در مورد موضوع دیگری سکوت کنیم !!!

===========

از اونجایی که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی مرتکب شود، پس تمام کارهایی که آمریکا می‌کند صحیح است!!!!!

==============

هميشه براي خودكشي زود است…صبر كنيد…شاهد اوضاع بدتر هم خواهيد بود.

=============

به نظر من تلویزیون جداْ باعث افزایش سطح سواد آدم می شود .

مثلا خود من هربار که در خانه تلویزیون روشن می شود ، به اتاق می روم و در را می بندم و یک کتاب حسابی می خوانم

=============================

بعد از يك عمر، بالاخره نفهميدم كه هنگام روبوسی بايد دو بار صورت طرف مقابل رو ببوسم يا سه بار، تا هر دو نفر ضايع نشيم!

========================

ای خدا تو که نمیخواستی آدم سیب بخورد، درختاش را چرا کاشته بودی؟

============================

ما همون ملتی هستیم که وقتی بمیریم هم،باید از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم بگیم "رسیدیم" !!

============

 گاهی خوردن لگدی از پشت ! برداشتن گامی به جلو است

==========

ساعتها را بگذارید بخوابند . بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست

============

 




           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید روز های خوبی برای شما آرزو مندیم عیسی(مدیر وبلاگ)
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 80932
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1